loading...
ناز صدا | دانلود آهنگ جدید
naz3da بازدید : 2 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه حالی دارم

Pouya%20Bayati%20   %20Ye%20Hali%20Daram دانلود آهنگ جديد پويا بياتي به نام يه حالي دارم

دانلود آهنگ جدید  و فوق العاده زیبای پویا بیاتی به نام یه حالی دارم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

.

.

.

.:: برای دانلود به ادامه مطلب بروید ::.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود اهنگ با کیفیت ۳۲۰

Pouya Bayati – Ye Hali Daram

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Pouya Bayati – Ye Hali Daram

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متن آهنگ

-

یه حالی دارم این شبا که گفتنی نیست

-
که حتی خنده رو لبام شکفتنی نیست

-
بگو چیکار کنم دلم آروم بگیره

-
اگه دیدیش بهش بگو داره می میره

-
بهش بگو جدایی چشمم و تر کرد

-
بهش بگو نمیشه بی صداش سر کرد

-
بهش بگو کجا گذاشتی و رفتی

-

نمی تونه فراموشت کنه برگرد

-
دنیا دنیا چطور دلت امد بگیریش از من تنها

-
شدم غربیه ای میون غربت و غم ها

-
دلم گرفته از تو تموم آدم ها غم ها

-
دنیا دنیا کجا برم که یکی غم تو دلم وا شه

-
خواستی گریه من و ببنی خوب باشه

-
الان ستارمون درست تو بد ترین جاشه

-
خوب باشه

-
یه حالی دارم این شبا که گفتنی نیست

-
که حتی خنده رو لبام شکفتنی نیست

-
بگو چیکار کنم دلم آروم بگیره

-
اگه دیدیش بهش بگو داره می میره

-
دلم واسه شنیدن از صداش تنگه

-
دلم واسه صدای خنده هاش تنگه

-
چرا کسی دل من و نمی فهمه

-
چرا دل تموم عالم از سنگه

-
دنیا دنیا چطور دلت امد بگیریش از من تنها

-
شدم غربیه ای میون غربت و غم ها

-
دلم گرفته از تو تموم آدم ها غم ها

-
دنیا دنیا کجا برم که یکی غم تو دلم وا شه

-
خواستی گریه من و ببنی خوب باشه

-
الان ستارمون درست تو بد ترین جاشه

-
خوب باشه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 109